شایسته ترین بو خردسالان و نوجوان ها
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
خرید برای نوزادان ، خردسالان ، خردسال ها و نوجوان ها یک کدام از علاقمندی های پدر و مادر میباشد ولی در مورد خرید رایحه خردسال ها یکی‌از سؤال‌هایی که خیلی ذهن پدر و مادر را به خویش سرگرم میکند اینست که آیا به کار گیری از رایحه خردسال ها و نوجوان ها موثر میباشد یا این که مضر؟ سرازیر‌شناسان درباره‌ی این مورد نظراتی دارا هستند بر طبق اینکه خردسال ها را بایستی با دنیای بو ها و دنیای بویایی آشنا کنیم به گفته این جاری‌شناسان هر چه زودتر خردسال ها را درخصوص رایحه ها و قوه بویایی آشنا کنیم بهتر میباشد.

همینطور کارایی کنیم تا شم بویایی در کودک ها و نوجوان ها تقویت شود. شناختن تفاوت میان بو های گوناگون در خردسال ها و نوجوان ها آغازگر پروش ذهن و صورت‌گیری شخصیت کودک ها میباشد. سرازیر‌شناسان بر این باورند که بضاعت و توان در آشنایی بوها و همین‌طور تفاوت دربین بو های گوناگون قادر است در رویش فرضی کودک ها نیز تأثیرگذار باشد با اعتنا به همین دیدگاه ها رایحه سازان به‌این سود رسیدند که بایستی عطرهایی مطلوب این سنین و برای کودک ها و نوجوان ها تهیه و تنظیم نمایند.

در بعضا از کشورهای گسترش‌یافته آمریکای شمالی هوش بویایی و یا این که استعداد شناسایی بو ها در خردسال ها چنان رشدیافته میباشد که خردسال ها میتوانند از روی بوی رایحه، جنسیت اشخاص را تشخیص دهند.

شایسته ترین بو خردسالان و نوجوان ها
تعیین بو خردسال ها و نوجوان ها بایستی به صدق و به توجه انجام گیرد به دلیل آنکه کودک ها و کودک ها به جهت روحیه بشاش و سرزنده ای که دارا‌هستند بایستی بو هایی را استشمام نماید که مطلوب روحیه بشاش و لطیف و سرزنده شان باشد

نت هایی مشتمل بر بوی مرکبات از گزاره نت های شاداب و اصیل می باشند که مطلوب خردسالان و نوجوان ها میباشد ، همینطور نت های دربرگیرنده رایحه وانیل، بو ای بی آلایش ملایم و ترش داراست و در فیض بویی وقار‌بخش و عاشقانه می دهد اسطوخودوس گیاهی میباشد که عطری با گرایش مردان داراست و برای پسران و مردهای آینده مطلوب میباشد .

معرفی تعدادی بو مطلوب کودکانمشاهده
نکته مهمی که در تعیین بو خردسالان و نوجوان ها بایستی رعایت شود این میباشد که عطرهای این مجموعه سنی بایستی چنان شاداب، جالب و بی آلایش ، متانت بخش و از طرف دیگر انگیزاننده باشد که شم احترام به خویش و همین‌طور اعتماد‌به‌نفس را در وجود خردسال ها و نوجوان ها تولید نماید، براین اساس بایستی در گزینش رایحه برای این مجموعه سنی یه خرده اعتنا کرد.

کارشناسان ما در مغازه اینترنتی بو و ادکلن ایرانوس ۱ بو فوق‌العاده برای این تیم سنی شناسایی کردند که آن را به شما توصیه میکنیم .

نکته:
حقیقت این میباشد که محدودیت‌های تعیین بو برای سختی سنی خردسالان و نوجوان ها زیاد وجود ندارد البته آلرژی آن بالاست به این ترتیب کارشناسان ما فقط یک بو را به شما سفارش می‌نمایند.

رایحه بربری نوع بیبی تاچ BABY TOUCH EDT


همانطور که از اسم این بو پیداست با یک ادغام قابل انعطاف و کودکانه رو به رو هستیم. نکته قابل توجهی که در نت های بویایی این بو موجود هست ، مخلوط فوق‌العاده مرکبات درین رایحه است بوی مرکبات ،یک مخلوط سبز ،جدید و سرزنده را به‌این بو بخشیده میباشد و بسیار مطلوب روحیه شاداب و سرزنده خردسال ها و نوجوان ها میباشد. از طرف دیگر ادغام بوی صابون خانگی و همین‌طور پودر لوسیونی که بر روی پوست میزنند سبب گردیده تا به لطافت و طراوت این بو بیشتر گردد. از طرف دیگر این بو یادآور فصل‌تابستان میباشد، فصلی سرشار از روشنایی و رنگ و طراوت. تمامی اینها سبب ساز گردیده تا این بو مطلوب خردسالان و نوجوان ها قرار گیرد.

نت آغازی: پرتقال , به لیمو , نعناع , نارنگی ماندارین , ریواس
نت میانی: گل برف , گل پنجه مریم , شکوفه پرتقال , یاس
نت آخری: وانیل , خزه درخت بلوط , شیر
جور بندی های بو بو و نت های آنمشاهده

مطلوب برای: دختر و پسر

بو: شیرین

طبع: خنک

حجم: ۱۰۰ میلی لیتر

فرآورده: انگلستان





:: برچسب‌ها: عطر زنانه خوشبو ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: